torsdag 11 augusti 2011

Sting

Jag gillar det här med att dela med sig. Så nu ska jag berätta om en av höjdpunkterna i min pilateskarriär. Det var när Sting kom till stan för ca fyra år sedan. Ni vet han som sjunger den här låten. Han ville träna pilates och han ville träna med mig. Det var mycket ståhej kring det hela med div assistenter, skivbolag och "his people" som konstant ville försäkra sig om att jag verkligen kunde det här med pilates och att Sting var en "advanced" så att säga. De var nervösa att han inte skulle bli nöjd såklart. Det var jag med kan jag säga.


Det som jag verkligen gillade var att han var så pass dedikerad till den här träningsformen att han hade med sig egna pilatesmaskiner. De är inte små och de är inte nätta ska ni veta. Han var i fantastisk form för sin ålder, imponerande. Vi tränade tillsammans i två dagar och det gick fint. Hans önskemål var att träna "abs, abs, abs and a little arms too". Inte så allround kanske, but he's the star.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar