måndag 15 augusti 2011

Lorna Jane





Ett märke som jag verkligen skulle vilja se i Sverige är Lorna Jane.
Jag har själv två par träningsbyxor från Lorna Jane som jag köpte i Australien när jag bodde där. Jag köpte dem för 8 år sedan och jag använder dem flitigt än idag, flera gånger i veckan. De håller år ut och år in. Nu är man ju lite irriterad på sig själv att man inte köpte på sig fler par, eller varför inte en hel garderob. Svårt att veta. Det är ju sådant man märker för sent. So people, lär er av mig - köp alltid mer av något som är bra!

1 kommentar:

  1. Lorna Jane kommer till Sverige nu. Deras senaste kollektioner kommer att finnas tillgängliga på Allt för Hälsan mässan i Sthlm den 8-11nov. Det kommer vara show och specialpriser! Då är Sverigepremiären planerad. Spread the Word ;)

    SvaraRadera