torsdag 18 augusti 2011

Skin




Hälsa är ju både insida och utsida eller hur? Så resonerar jag i alla fall när jag lägger ner en mindre förmögenhet på hudprodukter. Men, för att rättfärdiga det så är det för att behålla en fin hy med lyster så länge det bara går. Varje år jobbar emot mig. Varje år så blir det en aningens dyrare. Men what to do?
Idag har jag varit på behandling hos min hudguru Lena. Hon är brutalt ärlig men bäst i stan enligt mig. Speciellt om man har hudproblem. Vilket jag hade ett tag men nu är det long gone. De produkter jag använder mig av är Dr Dennis Gross. Vart Lena jobbar? På Eriksbergskliniken.

3 kommentarer:

  1. Vilka produkter köpte du? Vad har du för hudtyp? Tack för svar!

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag köpte de produkterna som är på bilderna och sen en kräm som heter maximum mouisture som är en dag kräm(tror jag) och en kräm som heter hydra-pure firming serum. Tror att jag har en rätt vanlig hudtyp. Blir torrare på vintern och behöver mer fukt då.

    SvaraRadera